23 Ekim 2012 Salı

Nerdeydim?

Uzuuuuuunca bir zaman sonra yine burdayim :)
Aslında daha onceden yeni post girmem gerekirdi ama bloga yazma konusunda ki isteksizliğime saygı duydum. son tarifden sonra diğer bloglara baktım ki kaynak belirtmeksizin fotograflar tarifler alınmış, vahi inmis gibi birkaçımız aynı anda "magnolia" yapmisiz mesela :) hadi denk gelmiş vs dedim ama 3 değil 5 değil birçok kez aynı şeyi görünce, buranın da adabı bu heralde diye düşündüm.
Sonrasında, ilk basta beni övup altına, "blogumun adresi bu mutlaka izle" diye direktif veren yorumlar da üstüne eklendi.
Veee bazı problemler, vakitsizlik derken bugüne kadar geldik...
Sadece sosyal Medya'dan tanıdığım ve Cok sevdiğim kisiler instagram ve twitter'da yayınladığım yemeklerin "tarifini istiyoruz, bloga yaz hadi" deyince digerlerini takmayip geri dondüm :)
Bir sürü tarif birikti :)
Eeee hadi o zaman ben yazmaya başlayayım... Unutmadan; şimdiden iyi bayramlar :) sevdikleriniz ile birlikte Cok keyifli bir bayram yasayalım insallah

Sevgiler
pelly

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...